نوشته شده توسط : نت نیوز


پودر Double Wear محبوب ترین و معروف ترین کرم در جهان از استی لودر است. این کرم با استفاده 24 ساعته، رنگدانه بالا و سطحی بی عیب و نقص برای انواع پوست مناسب است. مقاوم در برابر رطوبت و عرق و کاملاً عاری از آلودگی است.

ویژگی های کرم پودر اورجینال استی لادر:

پوشش متوسط ​​تا کامل

تا 24 ساعت ماندگاری دارد

ضد آب و ضد عرق

حاوی حداقل فاکتور محافظت در برابر آفتاب SPF10

پرداخت مات

کنترل های میدانی

سلول ها بسته نمی شوند

غیر چرب و غیر کومدون زا

سونیی یوق را پنهان کرد

فاقد پارابن، گلوتن، روغن معدنی، فتالات و الکل های مضر است

کرم پودر استی لادر Double Wear

کرم پودر اصلی استی لودر با SPF10 تا حدودی از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. این غیر چرب است و پوست چرب را کنترل می کند. علاوه بر این، 24 ساعت شبانه روز بدون تغییر رنگ یا بافت و ایجاد چین و چروک روی پوست باقی می ماند.

بافت مبتنی بر آب روی پوست بسیار سبک است و اصلاً احساس سنگینی یا چسبندگی ندارد. در برابر رطوبت و کثیفی مقاوم است بنابراین نیاز به جایگزینی کرم پودر را برطرف می کند. رنگدانه موجود در این فونداسیون متوسط ​​تا کامل و کاملا قابل ساخت است. این بدان معنی است که می توانید آن را روی پوست خود لایه برداری کنید تا بدون هیچ گونه چسبندگی پوشش بیشتری داشته باشد.

کرم پودا Umbala we-Estee Lauder:

رنگ شماره C: مناسب برای پوست هایی با رنگ صورتی.

سایه های No. N: برای پوست هایی با رنگ خنثی.

رنگ شماره W: مناسب برای پوست های گرم و قهوه ای.

برای بررسی رنگ کرم پودر استی لودر و انتخاب گزینه مناسب به میزان تیرگی پوست و رنگ کرم پودر دقت کنید. همچنین می توانید برای انتخاب پودر مناسب با رنگ پوست خود از راه های ارتباطی فروشگاه استفاده کنید و یا بهترین شماره کرم پودر استلار را راهنمایی کنید.

نحوه استفاده از کرم پودر اصلی استی لادر:

قبل از استفاده از این محصول حتما از پرایمر برای افزایش و بهبود ماندگاری کرم پودر استفاده کنید.

اگر پوست خشک یا کم آب دارید، توصیه می شود از مرطوب کننده استفاده کنید.

مانند تمام کرم پودرها، می توانید از اسفنج، مخلوط کن زیبایی یا انگشتان خود برای ترکیب محصول استفاده کنید. مقدار مناسبی از کرم را به صورت، زیر چانه و گردن بمالید.

قیمت کرم پودر استی لادر اصل از فروشگاه عسل بانو می باشد

کرم پودر استی لودر در سایه های مختلف محصولی بی نظیر برای تمامی خانم ها با هر رنگ و رنگ پوستی است. بافت سبک این کرم پودر در استفاده طولانی مدت پوست را خسته نمی کند و روی آن خرد نمی شود و لک نمی شود. متاسفانه محبوبیت برند Estée Lauder باعث شده است تا نسخه های تکراری زیادی از این محصول در بازار ظاهر شود. به شما توصیه می کنیم برای خرید کرم پودر استی لودر اصل با آگاهی کامل از عوارض استفاده از محصولات تقلبی به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید.

فروشگاه عسل بانو با ارائه چندین رنگ این محصول با قیمت های عالی همواره تلاش کرده است تا خریدی مقرون به صرفه و راحت را برای شما عزیزان فراهم کند. قبل از خرید می توانید برای مشاوره رایگان با کارشناسان عسل بانو تماس بگیرید. از مشتریانی که تجربه خرید این محصول را دارند نیز خواهشمند است با بیان نظرات و تجربیات خود در هنگام خرید کرم پودر استی لودر در قسمت نظرات، دوستان خود را برای خرید این محصول یاری نمایند.

نمایش بیشتر:  https://moorashin.com/product/کرم-پودر-استی-لادر-دابل-ور-estee-lauder/





:: بازدید از این مطلب : 7010
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: